Τα αρχεία cookies είναι απαραίτητα για τη βέλτιστη χρήση του δικτυακού μας τόπου από εσάς. Στην πραγματικότητα, χρησιμοποιούνται σχεδόν από όλους τους δικτυακούς τόπους. Τα αρχεία cookies αποθηκεύουν τις προτιμήσεις σας και άλλες πληροφορίες οι οποίες μας βοηθούν να βελτιώνουμε το δικτυακό μας τόπο – ωστόσο, μην ανησυχείτε, καμία από τις πληροφορίες που συγκεντρώνουμε στο δικτυακό μας τόπο δεν σας ταυτοποιεί προσωπικά. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τα αρχεία cookies, και πώς μπορείτε να τα ελέγχετε μέσω των ρυθμίσεων στο πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε, στον Οδηγό Αρχείων Cookies της Ford.

Διαβάστε περισσότερα

 
Ford Fiesta eWheelDrive
Η Ford & η Schaeffler παρουσιάζουν το eWheelDrive project, όχημα βασισμένο στο Ford Fiesta
  • Η Ford και η εταίρος της σε θέματα τεχνολογίας Schaeffler παρουσιάζουν το ερευνητικό όχημα eWheelDrive που βασίζεται στο Fiesta και χρησιμοποιεί δύο ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες στους δύο πίσω τροχούς, χωρίς συμβατικό κινητήρα
  • Με τα πλεονεκτήματα μειωμένων διαστάσεων θα μπορούν να δημιουργηθούν μικρότερα, πιο ευέλικτα οχήματα, βελτιστοποιημένα για αστικές περιοχές και με δυνατότητες πλάγιας κίνησης για παρκάρισμα
  • Η Ford θα συνεργαστεί με τη Schaeffler και άλλους εταίρους σε επόμενο ερευνητικό project, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής δύο πιο λειτουργικών οχημάτων μέχρι το 2015

Η Ford Motor Company και η Schaeffler παρουσίασαν σήμερα το eWheelDrive, ένα λειτουργικό ερευνητικό όχημα βασισμένο στο Fiesta, το οποίο ενδεχομένως διευκολύνει την αστική μετακίνηση και τη διαδικασία στάθμευσης, κάνοντας εφικτή τη δημιουργία μικρότερων και πιο ευέλικτων αυτοκινήτων.

Χρησιμοποιώντας δύο ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες στους δύο πίσω τροχούς, η τεχνολογία eWheelDrive προσφέρει χώρο κάτω από το καπό, ο οποίος στα συμβατικά αυτοκίνητα καταλαμβάνεται από τον κινητήρα και το κιβώτιο και στα ηλεκτρικά από ένα κεντρικό ηλεκτροκινητήρα.

Αυτή η τεχνολογία θα μπορούσε μελλοντικά να υποστηρίξει την εξέλιξη ενός τετραθέσιου αυτοκινήτου, με εξωτερικές διαστάσεις που δεν θα υπερβαίνουν τις αντίστοιχες ενός σημερινού διθέσιου μοντέλου. Ταυτόχρονα, η σχεδίαση του συστήματος διεύθυνσης του eWheelDrive θα επιτρέπει στα οχήματα να κινούνται πλαγίως για να παρκάρουν - σημαντική εξέλιξη καθώς οι πόλεις γίνονται όλο και πιο πυκνοκατοικημένες.

«Είναι ένα συναρπαστικό project στο οποίο συνεργαζόμαστε με την Schaeffler επειδή αναμένεται να ανοίξει νέες προοπτικές στην εξέλιξη Οχημάτων Μηδενικών Ρύπων με αποδοτική διάταξη χώρων και εξαιρετική ευελιξία» δήλωσε ο Pim van der Jagt, director Research & Advanced Engineering της Ford στην Ευρώπη. «Προσβλέποντας στο μέλλον, έχουμε την ευκαιρία να διερευνήσουμε το φάσμα δυνατοτήτων των οχημάτων και τον τρόπο με τον οποίο θα ξεπεράσουμε μερικές από τις προκλήσεις που θέτει η εφαρμογή της τεχνολογίας».

Με τους ηλεκτροκινητήρες στους τροχούς, τα συστήματα κίνησης, επιβράδυνσης και υποστήριξης οδηγού είναι εγκατεστημένα σε ένα ενσωματωμένο ακραξόνιο μετάδοσης – συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ηλεκτροκινητήρων, πέδησης και ψύξης.

«Η πολύ συμπαγής μετάδοση μέσω του ακραξονίου επαναπροσδιορίζει τώρα τη φιλοσοφία ενός αυτοκινήτου πόλης χωρίς περιορισμούς και ενδέχεται να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα στις νέες φιλοσοφίες και πλατφόρμες οχημάτων στο μέλλον» δήλωσε ο Peter Gutzmer, επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Schaeffler.

Η Ford προσχώρησε στο project υπό τη διεύθυνση της Schaeffler, κορυφαίου κατασκευαστή και προμηθευτή εξαρτημάτων αυτοκινήτων με έδρα στη Γερμανία. Η συνεργασία αυτή στόχο είχε να διερευνηθεί κατά πόσον είναι εφικτά μελλοντικά οχήματα μηδενικών ρύπων με περισσότερους χώρους για χαρακτηριστικά όπως πρόσθετες ζώνες προστασίας.

Οι ηλεκτροκινητήρες στους τροχούς θεωρούνται από πολλούς ειδικούς της βιομηχανίας σημαντική μελλοντική τεχνολογία για αυτοκίνητα πόλης λόγω της συγκέντρωσης όλο και περισσότερου πληθυσμού στα αστικά κέντρα. Προβλέπεται ότι μέχρι το 2050, ο αριθμός των ανθρώπων που ζουν σε πόλεις ανά τον κόσμο θα έχει αυξηθεί από 3,4 δις σε 6,4 δις*, ενώ ο αριθμός των αυτοκινήτων αντίστοιχα θα έχει τετραπλασιαστεί.

«Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με προκλήσεις που θα πρέπει να αντιμετωπιστούν με χρόνο, σκέψη και επένδυση» δήλωσε η Sheryl Connelly, global trends & futuring manager της Ford. «Πρέπει να αρχίσουμε να εξετάζουμε τον τρόπο αντιμετώπισής τους με ερευνητικά projects, όπως το eWheelDrive, προκειμένου να διασφαλίσουμε ένα μέλλον με επιλογές και όχι με περιορισμούς».

Στη συνέχεια, η Ford θα συνεργαστεί με τις Schaeffler, Continental, RWTH Aachen και το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών, Regensburg, στο project MEHREN (Multimotor Electric Vehicle with Highest Room & Energy Efficiency) για τη δημιουργία δύο νέων λειτουργικών οχημάτων μέχρι το 2015. Το project στοχεύει να εξελίξει την ενσωμάτωση ηλεκτροκινητήρων στους τροχούς σε όχημα ενώ παράλληλα θα μελετηθεί η αξιοπιστία οδικής συμπεριφοράς, το φρενάρισμα και ο παράγοντας της οδηγικής απόλαυσης.

Φωτογραφίες & Videos

Ford Fiesta eWheelDrive icon  icon   icon    icon    icon