Τα αρχεία cookies είναι απαραίτητα για τη βέλτιστη χρήση του δικτυακού μας τόπου από εσάς. Στην πραγματικότητα, χρησιμοποιούνται σχεδόν από όλους τους δικτυακούς τόπους. Τα αρχεία cookies αποθηκεύουν τις προτιμήσεις σας και άλλες πληροφορίες οι οποίες μας βοηθούν να βελτιώνουμε το δικτυακό μας τόπο – ωστόσο, μην ανησυχείτε, καμία από τις πληροφορίες που συγκεντρώνουμε στο δικτυακό μας τόπο δεν σας ταυτοποιεί προσωπικά. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τα αρχεία cookies, και πώς μπορείτε να τα ελέγχετε μέσω των ρυθμίσεων στο πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε, στον Οδηγό Αρχείων Cookies της Ford.

Διαβάστε περισσότερα

 
Tom_Auto
 

Εσείς Λέτε «Tomato» - Εμείς Λέμε «Tom-Auto».

Η Ford σε Συνεργασία με τη Heinz Διερευνούν

τη Χρήση Βιώσιμων Υλικών στα Αυτοκίνητα

αυτοκινητιστικής κουλτούρας

Μπορεί να φαίνεται ότι οι τομάτες και τα οχήματα δεν έχουν τίποτα κοινό. Ωστόσο, οι ερευνητές της Ford Motor Company και της H.J. Heinz Company εξετάζουν το ενδεχόμενο μιας καινοτόμου συνεργασίας.

Ερευνητές της Ford και της Heinz μελετούν τη χρήση ινών της τομάτας με σκοπό τη δημιουργία βιώσιμων, συνθετικών υλικών για χρήση στην παραγωγή οχημάτων. Ειδικά αποξηραμένες φλούδες τομάτας θα μπορούσαν να μετατραπούν σε κλιπ καλωδιώσεων ή αποθηκευτικά δοχεία κατάλληλα για κέρματα ή άλλα μικροαντικείμενα σε οχήματα Ford.

«Διερευνούμε κατά πόσον αυτό το υποπροϊόν επεξεργασίας φαγητού έχει νόημα σε μία αυτοκινητιστική εφαρμογή,» δήλωσε η Ellen Lee, plastics research technical specialist της Ford. «Στόχος μας είναι να εξελίξουμε ένα ανθεκτικό, ελαφρύ υλικό που πληροί τις απαιτήσεις των οχημάτων μας, και ταυτόχρονα μειώνει τις συνολικές επιπτώσεις τους στο περιβάλλον.»

Πριν από δύο χρόνια περίπου, η Ford ξεκίνησε συνεργασία με τις Heinz, Coca-Cola Company, Nike Inc. και Procter & Gamble προκειμένου να επιταχύνει την εξέλιξη ενός πλαστικού 100% φυσικής προέλευσης, που θα μπορούσε να τύχει εφαρμογής σε κάθε είδους παραγωγή - από υφάσματα μέχρι συσκευασίες - και με χαμηλότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις από όσο σημερινά υλικά συσκευασίας με βάση το πετρέλαιο.

Οι ερευνητές της Heinz μελετούσαν καινοτόμες μεθόδους για να ανακυκλώνουν και να επαναχρησιμοποιούν φλούδες, κοτσάνια και σπόρους από δύο εκατομμύρια και πλέον τόνους τομάτες που η εταιρία χρησιμοποιεί κάθε χρόνο για την παραγωγή του πιο επιτυχημένου προϊόντος της: της Heinz Ketchup.
Η ηγεσία της Heinz στράφηκε στη Ford.

«Είμαστε χαρούμενοι που έχει αναγνωριστεί η αξία της τεχνολογίας αυτής,» δήλωσε ο Vidhu Nagpal, associate director, packaging R&D for Heinz. «Αν και βρισκόμαστε ακόμα σε αρχικά στάδια έρευνας, και υπάρχουν ακόμη πολλά ερωτηματικά, είμαστε ενθουσιασμένοι από τις μελλοντικές προοπτικές για τη συνεργασία Heinz και Ford και την εξέλιξη των βιώσιμων πλαστικών καθαρά φυτικής προέλευσης»

Η δέσμευση της Ford στη μείωση, επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση εντάσσεται στην παγκόσμια στρατηγική βιωσιμότητα της εταιρίας για μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και παράλληλα την ταχύτερη εξέλιξη μιας τεχνολογίας αποδοτικών οχημάτων σε όλο τον κόσμο. Τα τελευταία χρόνια, η Ford έχει αυξήσει τη χρήση ανακυκλωμένων μη μεταλλικών και οργανικών υλικών. Με τα εξαρτήματα κονσόλας ενισχυμένα με κυτταρικές ίνες και τις βάσεις καλωδιώσεων από επεξεργασμένους φλοιούς ρυζιού που λανσαρίστηκαν πέρσι, η γκάμα οργανικών υλικών της Ford περιλαμβάνει πλέον οκτώ υλικά στην παραγωγή. Άλλα παραδείγματα είναι συνθετικά υλικά βασισμένα σε καρύδα, ανακυκλωμένο βαμβάκι για τις μοκέτες και τα καλύμματα των καθισμάτων και αφρός σόγιας για τα μαξιλάρια καθισμάτων και τα προσκέφαλα.