Τα αρχεία cookies είναι απαραίτητα για τη βέλτιστη χρήση του δικτυακού μας τόπου από εσάς. Στην πραγματικότητα, χρησιμοποιούνται σχεδόν από όλους τους δικτυακούς τόπους. Τα αρχεία cookies αποθηκεύουν τις προτιμήσεις σας και άλλες πληροφορίες οι οποίες μας βοηθούν να βελτιώνουμε το δικτυακό μας τόπο – ωστόσο, μην ανησυχείτε, καμία από τις πληροφορίες που συγκεντρώνουμε στο δικτυακό μας τόπο δεν σας ταυτοποιεί προσωπικά. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τα αρχεία cookies, και πώς μπορείτε να τα ελέγχετε μέσω των ρυθμίσεων στο πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε, στον Οδηγό Αρχείων Cookies της Ford.

Διαβάστε περισσότερα

 
Καλύτερη Παγκόσμια Πράσινη Μάρκα 2014
Η Ford στην Κορυφή της Κατάταξης με τις Καλύτερες Παγκόσμιες Πράσινες Μάρκες
Η Ford Motor Company αναγνωρίστηκε για τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα, κερδίζοντας την 1η θέση στη φετινή λίστα με τις 50 Καλύτερες Παγκόσμιες Πράσινες Μάρκες της Interbrand. Η κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων κέρδισε την περσινή νικήτρια – Toyota – μαζί με τις πασίγνωστες Johnson & Johnson, Coca-Cola και Microsoft.

Η Ford κατέκτησε την κορυφή χάρη στις καινοτόμες μεθόδους της για μία περιβαλλοντικά υπεύθυνη και βιώσιμη παραγωγή, στη μεγαλύτερη διαφάνεια των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της και στην επικοινωνία δεικτών απόδοσης κυρίως της παραγωγής. Η έμφαση της Ford στη χρήση υδάτινων πόρων όπως φάνηκε στην πρόσφατα δημοσιευμένη 15η ετήσια Αναφορά Βιωσιμότητας καθώς και οι προσπάθειές της για μείωση αποβλήτων και δημιουργία οικολογικών κτιρίων την εκτόξευσαν στην κορυφή.

«Είναι τιμή για εμάς η No. 1 θέση στη λίστα με της Καλύτερες Παγκόσμιες Πράσινες Μάρκες του 2014,» δήλωσε ο Robert Brown, vice president, Sustainability, Environment & Safety Engineering. «Στη Ford προσπαθούμε να εξελίξουμε προϊόντα κορυφαίας ποιότητας για τους πελάτες μας κατασκευάζοντάς τα με υπεύθυνο περιβαλλοντικά τρόπο και εφαρμόζοντας αυτή τη φιλοσοφία σε όλο κόσμο. Το παρόν βραβείο επιβεβαιώνει ότι οι άμεσα ενδιαφερόμενοι συμφωνούν.»

Για την αναγνώριση των καλύτερων 50 Παγκόσμιων Πράσινων Μαρκών, η Interbrand ξεκινά με τις 100 μάρκες που περιλαμβάνει η ετήσια αναφορά με τις καλύτερες Παγκόσμιες Μάρκες – και κατά συνέπεια έχουν παγκόσμια παρουσία, αλλά και ένα αποδεδειγμένο ιστορικό ότι παρέχουν αξία στους μετόχους τους. Στη συνέχεια, η Interbrand διεξάγει εκτενή έρευνα μεταξύ καταναλωτών για να αποτυπώσει την άποψη/θέση του κοινού για τις βιώσιμες ή πράσινες τακτικές της μάρκας και τη συγκρίνει με δείκτες περιβαλλοντικής απόδοσης ή βιωσιμότητας τους οποίους συλλέγει και αναλύει η Deloitte Consulting LLP.

«Τα τελευταία χρόνια, η Ford έχει αποδειχτεί ηγέτης στον τομέα της βιωσιμότητας» επεσήμανε ο Jez Frampton, Global Chief Executive Officer της Interbrand. «Η βιωσιμότητα είναι πλήρως ενταγμένη στη συνολική επιχειρηματική στρατηγική της Ford. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρία μπορεί γρήγορα να αναγνωρίζει και να αντιμετωπίζει τις επιπτώσεις στο περιβάλλον και την κοινωνία σε κάθε τομέα των δραστηριοτήτων της. Η συνέχιση της επένδυσης σε εναλλακτικές πηγές ενέργειας και σε τεχνολογίες οικονομίας καυσίμου – και η εκπαίδευση των καταναλωτών ως προς τα οφέλη που απορρέουν από αυτό, θα συμβάλλουν στην αύξηση της αξίας της επιχείρησης και της μάρκας με το πέρασμα των χρόνων.»