Τα αρχεία cookies είναι απαραίτητα για τη βέλτιστη χρήση του δικτυακού μας τόπου από εσάς. Στην πραγματικότητα, χρησιμοποιούνται σχεδόν από όλους τους δικτυακούς τόπους. Τα αρχεία cookies αποθηκεύουν τις προτιμήσεις σας και άλλες πληροφορίες οι οποίες μας βοηθούν να βελτιώνουμε το δικτυακό μας τόπο – ωστόσο, μην ανησυχείτε, καμία από τις πληροφορίες που συγκεντρώνουμε στο δικτυακό μας τόπο δεν σας ταυτοποιεί προσωπικά. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τα αρχεία cookies, και πώς μπορείτε να τα ελέγχετε μέσω των ρυθμίσεων στο πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε, στον Οδηγό Αρχείων Cookies της Ford.

Διαβάστε περισσότερα

 
1.0 EcoBoost
O 1.0L EcoBoost στην κορυφή της κατηγορίας του για 4η συνεχή χρονιά
Ένας μικρός βενζινοκινητήρας και αγαπημένος των Ευρωπαίων οδηγών λόγω της εξαιρετικής οικονομίας και των εντυπωσιακών επιδόσεων, κερδίζει μία όγδοη διάκριση σε διάστημα τεσσάρων χρόνων στα Βραβεία του Διεθνούς Κινητήρα της Χρονιάς 2015.

Για τέταρτη συνεχή χρονιά, ο Ford 1.0-litre EcoBoost ονομάστηκε ‘Καλύτερος Κινητήρας Κάτω Του 1.0 L.’ Μία επιτροπή 87 δημοσιογράφων του αυτοκινήτου από 35 χώρες εντυπωσιάστηκε με την οδηγησιμότητα, τις επιδόσεις, την οικονομία, την αθόρυβη λειτουργία και την τεχνολογία και τον έστεψε νικητή στην κατηγορία του. Πέρσι, ο 1.0 EcoBoost πέτυχε κάτι πρωτοφανές αφού ήταν πρώτος κινητήρας που αναδείχτηκε γενικός νικητής του τίτλου Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς επί τρεις συνεχείς χρονιές, και το 2012 ονομάστηκε ‘Καλύτερος Νέος Κινητήρας.’

Δέκα μοντέλα στην Ευρώπη μπορούν να εφοδιάζονται με τον κινητήρα 1.0 EcoBoost. Το ένα στα πέντε νέα οχήματα Ford που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2014 εφοδιάζονταν με το νέο χιλιάρη, ανάμεσά τους τα δύο στα πέντε Fiesta.* Η Ford εξετάζει επίσης μία νέα, καινοτόμο προσέγγιση απενεργοποίησης κυλίνδρων που θα μπορούσε να επιφέρει περαιτέρω βελτιώσεις κατανάλωσης.

«Ο 1.0 EcoBoost άλλαξε τους κανόνες του παιχνιδιού για τους μικρούς βενζινοκινητήρας και είμαστε περήφανοι που παραμένει ο καλύτερος στην κατηγορία του παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό» δήλωσε ο Joe Bakaj, vice president, Product Development, Ford Ευρώπης. «Το πνεύμα καινοτομίας που μας βοήθησε να δημιουργήσουμε αυτό τον κινητήρα είναι ζωντανό και θα συνεχίσουμε να εξελίσσουμε νέους κινητήρες.»

Η Ford συνεργάζεται με την ομάδα μηχανικών του Schaeffler Group στη δοκιμή ενός νέου βολάν διπλής μάζας που επιτρέπει την ενεργοποίηση των κυλίνδρων σε μεγαλύτερο εύρος στροφών και φορτίων του κινητήρα, βοηθώντας στην ελαχιστοποίηση των θορύβων, κραδασμών και τριγμών. Δοκιμές στο δρόμο με ένα λειτουργικό πρωτότυπο στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Έρευνας & Καινοτομίας στο Άαχεν (Γερμανία) έδειξαν περαιτέρω βελτιώσεις της απόδοσης μέχρι 6%.

«Ακόμα και ένας πολύ δυναμικός εκπρόσωπος της φιλοσοφίας downsizing όπως ο 1.0 EcoBoost, θα μπορούσε να πετύχει σημαντική μείωση της κατανάλωσης αξιοποιώντας την απενεργοποίηση των κυλίνδρων» δήλωσε ο Carsten Weber, advanced powertrain manager, Ford Ευρώπης. «Κορυφαία προτεραιότητα στην εξέλιξη νέων κινητήρες εσωτερικής καύσης για χρήση σε αυτοκίνητο είναι η συνεχής μείωση της κατανάλωσης.»

Ο 1.0 EcoBoost προσφέρεται σε εκδόσεις 100 PS, 125 PS και 140 PS και παράγεται στις Ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις της Ford στην Κολωνία (Γερμανία) και στην Κραϊόβα (Ρουμανία), ενώ διατίθεται σε 72 χώρες σε όλο τον κόσμο. Στο παρελθόν, ο κινητήρας έχει βραβευτεί με τα Paul Pietsch Award 2013 για τις τεχνολογικές καινοτομίες του στη Γερμανία, Royal Academy of Engineering Colin Campbell Mitchell Award, Dewar Trophy από το Royal Automobile Club στη Μ. Βρετανία και τις ΗΠΑ, Breakthrough Award του περιοδικού Popular Mechanics. Η Ford είναι η πρώτη κατασκευάστρια αυτοκινήτων που κερδίζει μία διάκριση 10 Best Engines της Ward για τρικύλινδρο κινητήρα.

Σε όλο τον κόσμο, η γκάμα ισχυρών αλλά αποδοτικών κινητήρων EcoBoost της Ford περιλαμβάνει τετρακύλινδρους κινητήρες 1.5 l, 1.6 l, 2.0 l και 2.3 l και V6 2.7 l και 3.5 Ι. Ο τελευταίος προορίζεται για το νέο Ford GT supercar με το οποίο η εταιρία θα επιστρέψει στους αγώνες Le Mans το 2016.

«Ο χιλιάρης EcoBoost της Ford παραμένει κλασικό παράδειγμα κινητήρα φιλοσοφίας downsizing,» δήλωσε ο Dean Slavnich, αντιπρόεδρος των 17ων βραβείων του Διεθνούς Κινητήρα της Χρονιάς που διοργανώθηκαν στη Στουτγάρδη της Γερμανίας και συντάκτης του περιοδικού Engine Technology International. «Αυτός ο φανταστικός τρικύλινδρος επιβεβαιώνει ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει ακόμα δρόμο μπροστά του.»