Home > Cars > FOCUS > Χαρακτηριστικά > Επιδόσεις και αποδοτικότητα

Επιδόσεις και Αποδοτικότητα

Η τεχνολογία κινητήρων παίζει ένα βασικό ρόλο στο Focus, βοηθώντας στη μείωση των λειτουργικών εξόδων και των εκπομπών, ενώ παράλληλα προσφέρει σημαντική ισχύ και επιδόσεις.

Η σειρά περιλαμβάνει πλέον τις επιλογές βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων EcoBoost και πετρελαιοκινητήρα TDCi 1,5 λίτρων. Και οι δύο διαθέτουν το σύστημα Auto-Start-Stop και ταυτόχρονα όλοι οι αριθμοί που αφορούν στην οικονομία καυσίμου έχουν βελτιωθεί ακόμα περισσότερο σε όλη τη σειρά των κινητήρων.

Όλοι οι νέοι κινητήρες έχουν σχεδιαστεί ώστε να συμμορφώνονται με τα πιο αυστηρά ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών Euro 6. Επίσης, μια έκδοση του πανίσχυρου κινητήρα 1 λίτρου EcoBoost μειώνει ήδη τις εκπομπές CO2 σε λιγότερο από 100 γρ./χλμ.

Εκμεταλλευτείτε τον κινητήρα σας στο έπακρο

Μια έκδοση του πανίσχυρου κινητήρα 1 λίτρου EcoBoost θα προσφέρει εκπομπές CO2 κάτω από τα 100 γρ./χλμ. Το Focus είναι το πρώτο μη υβριδικό, οικογενειακό αυτοκίνητο με βενζινοκινητήρα στην Ευρώπη που το κάνει αυτό.

Ισχύς και αποδοτικότητα χωρίς συμβιβασμούς

Ο βενζινοκινητήρας Ford EcoBoost των 1.5 λίτρων προσφέρει χαμηλές εκπομπές και οικονομία καυσίμου ... χωρίς να διακυβεύεται η ισχύς και ο χειρισμός

EcoBoost Engine
Diesel Engine

Τεχνολογία diesel υψηλής απόδοσης

Ο κινητήρας TDCi 1.5 λίτρων είναι ένας νέος κινητήρας. Βασίζεται στον κινητήρα TDCi 1.6 λίτρων και προσφέρει την ίδια ισχύ στα 95PS, αλλά αυξημένη ισχύ στα 120PS (από τα 115PS), ενώ παράλληλα μεγιστοποιεί την εξοικονόμηση καυσίμου και μειώνει τις εκπομπές ρύπων. Αυτός ο κινητήρας διατίθεται προς το παρόν με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και, από την Άνοιξη του 2015, στην έκδοση 120PS με αυτόματο κιβώτιο.

Ο πετρελαιοκινητήρας 2.0 λίτρων είναι επίσης καινούριος και διατίθεται με 150 ίππους, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων PowerShift. Αυτός ο νέος κινητήρας diesel προσφέρει σημαντική μείωση των εκπομπών σε σχέση με τον diesel 2.0 λίτρων  που αντικαθιστά.

 

Μέγιστος έλεγχος στις στροφές

Ο έλεγχος κατανομής ροπής αντιδρά στο οδόστρωμα 100 φορές το δευτερόλεπτο. (Δηλαδή 33 φορές πιο γρήγορα από το ανοιγόκλεισμα του ματιού). Χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες αυτές, το σύστημα εξισορροπεί την ποσότητα ισχύος που κατανέμεται στους δύο μπροστινούς τροχούς. Με τον τρόπο αυτό μεγιστοποιείται το κράτημα και γίνεται πιο ακριβής η οδική συμπεριφορά, ώστε να στρίβετε με μεγαλύτερη σιγουριά.

Focus on the road
Ford Focus steering wheel with control buttons in detail

Γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων με τις άκρες των δαχτύλων σας

Επιλέξτε ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και θα έχετε την επιλογή χειριστηρίων αυτόματης αλλαγής ταχυτήτων πτερυγίων υψηλής απόδοσης. Τα πτερύγια βρίσκονται σε κάθε πλευρά του τιμονιού και το δεξί ανεβάζει, ενώ το αριστερό κατεβάζει σχέση, για γρήγορες αλλαγές με τις άκρες των δαχτύλων σας, ακόμη και στις στροφές.

Top