Αμάξωμα: Χρωματικές διαφορές
Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις διαδικασίες βαφής κατά την παραγωγή και στα πλαίσια επισκευής.
Στην παραγωγή βάφεται μόνο το κέλυφος του αμαξώματος. Δεν υπάρχουν επενδύσεις, ταπετσαρίες και μηχανικά συγκροτήματα. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν άλλες βαφές, εργαλεία και τεχνικές επεξεργασίας. Τα πλαστικά μέρη και τα ηλεκτρονικά συστήματα του οχήματος δεν επιτρέπεται να εκτεθούν σε θερμοκρασίες πάνω από 70°C.
Σε αντίθεση με την εργοστασιακή βαφή, η βαφή που χρησιμοποιείται στο συνεργείο πρέπει να στεγνώσει σε χαμηλές θερμοκρασίες. Το φινίρισμα εξαρτάται επίσης από την παλαιότητα του οχήματος και το πόσο έχει εκτεθεί στα στοιχεία της φύσης. Η υπάρχουσα βαφή θα έχει αλλάξει και θα είναι πιο δύσκολο να ταιριάξει επακριβώς με το χρώμα της αρχικής εργοστασιακής βαφής.
Εάν προβληματίζεστε για τη χρωματική διαφορά της βαφής στο όχημά σας, είτε της αρχικής είτε μετά από επισκευή, σας συνιστούμε να επισκεφθείτε την τοπική Επίσημη Εμπορία της Ford.