Δεν μπορώ να βρω διαθέσιμες συνδρομές στον λογαριασμό μου Ford, τι μπορώ να κάνω;
Βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν ενεργό λογαριασμό Ford στην εφαρμογή FordPass** που έχετε κατεβάσει στο smartphone σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επίσης ενεργοποιήσει το FordPass Connect* στο όχημά σας.
Εάν έχετε κάνει ήδη αυτά τα βήματα, μπορεί να χρειαστεί να επιλέξετε το σωστό όχημα στον Λογαριασμό Ford σας. Εάν το πρόβλημα παραμένει, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή FordPass για να μιλήσετε με έναν Σύμβουλο FordPass στην ενότητα «Βοήθεια», όπου μπορείτε είτε να συνομιλήσετε ζωντανά είτε να τον καλέσετε.
1- *Το FordPass Connect επιτρέπει τις συνδεδεμένες υπηρεσίες και είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένα οχήματα ή οχήματα με πλοήγηση. Το FordPass Connect θα ενεργοποιηθεί κατά τη στιγμή της παράδοσης του οχήματος. Μπορείτε να επιλέξετε να συμπεριλάβετε ή να αποκλείσετε την κοινοποίηση ορισμένων δεδομένων. Δεν υπάρχει παντού διαθέσιμη κάλυψη και υπηρεσία δεδομένων. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις για δεδομένα. Ισχύουν οι Πολιτικές Απορρήτου FordPass και Συνδεδεμένου Αυτοκινήτου, οι οποίες είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο του τοπικού σας εμπόρου Ford.
2 - **Η εφαρμογή FordPass είναι συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone και είναι διαθέσιμη μέσω λήψης. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις για δεδομένα.