Γιατί είναι αποκλεισμένο το αίτημα εξουσιοδότησής μου στο FordPass®*;
Εάν ζητήσατε εξουσιοδότηση για πρόσβαση απομακρυσμένης εντολής πέντε φορές και η καθεμία απορρίφθηκε, θα λάβετε ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι το αίτημά σας έχει αποκλειστεί. Υπάρχει μια 24ωρη αναμονή από την τελευταία προσπάθεια για να μπορέσετε να προσπαθήσετε ξανά.
Επικοινωνήστε με εκπρόσωπο χρησιμοποιώντας τις επιλογές Λογαριασμός > Βοήθεια στο FordPass εάν χρειάζεστε πρόσθετη βοήθεια.
Πρόσθετες πληροφορίες
Πώς μπορώ να ζητήσω εξουσιοδότηση οχήματος;
*Η εφαρμογή FordPass είναι συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone και διατίθεται μέσω λήψης. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις δεδομένων.