Γιατί το FordPass®* εμφανίζει την κατάσταση ενεργοποίησης του οχήματός μου ως "μη διαθέσιμη";
Το μήνυμα "μη διαθέσιμη ενεργοποίηση" στο FordPass εμφανίζεται εάν έχετε ζητήσει πρόσβαση σε όχημα που δεν έχει ενεργοποιηθεί. Δείτε τις παρακάτω λεπτομέρειες για περισσότερες πληροφορίες.
Η ενεργοποίηση του FordPass δεν είναι διαθέσιμη
Εάν δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο όχημά σας και χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, επιλέξτε το αναπτυσσόμενο μενού που περιλαμβάνει την εφαρμογή FordPass για το όχημά σας.
FordPass 5.X
Εάν προσπαθείτε να συνδεθείτε στο όχημά σας αλλά βλέπετε το αναδυόμενο μήνυμα "Δοκιμάστε ξανά αργότερα", σημαίνει ότι παρουσιάστηκε σφάλμα και η σύνδεση δεν μπόρεσε να ολοκληρωθεί. Ανατρέξτε στον κωδικό σφάλματος (εάν υπάρχει) στο αναδυόμενο μήνυμα για περισσότερες λεπτομέρειες.
FordPass 4.X
Εάν προσπαθείτε να ενεργοποιήσετε το όχημά σας αλλά βλέπετε ένα αναδυόμενο μήνυμα που σας ενημερώνει ότι η ενεργοποίηση δεν είναι διαθέσιμη προς το παρόν, πατήστε OK πάνω στο μήνυμα για να επιστρέψετε στην αρχική οθόνη.
Σημείωση: Για να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας, πρέπει να διεκπεραιωθεί πρώτα το τρέχον αίτημα ενεργοποίησης.
Εάν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια, επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο χρησιμοποιώντας τις επιλογές Λογαριασμός > Βοήθεια στο FordPass.
Περισσότερες πληροφορίες για το FordPass
Για πιο λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες και τις λειτουργίες του FordPass, επισκεφτείτε τη σελίδα υποστήριξης του FordPass και περιηγηθείτε στο θέμα που προτιμάτε.
Χρήσιμες κατηγορίες υποστήριξης FordPass
- FordPass Connect
- Απομακρυσμένες λειτουργίες του FordPass
- Διαχείριση του λογαριασμού μου FordPass
- Αντιμετώπιση προβλημάτων
*Η εφαρμογή FordPass είναι συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone και διατίθεται μέσω λήψης. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις δεδομένων.