Online ΚράτησηΣειρά ΕπαγγελματικώνΠοιοτικά μεταχειρισμένα

Γιατί η κατάσταση ενεργοποίησης του μόντεμ εμφανίζεται ως μη διαθέσιμη στο FordPass®*;

Εάν ένας προηγούμενος κάτοχος ή τρέχων χρήστης έχει κατάσταση ενεργοποίησης σε εκκρεμότητα και επιλέξετε να ενεργοποιήσετε το όχημά σας, θα λάβετε ένα αναδυόμενο μήνυμα στο FordPass που θα σας ενημερώνει ότι η ενεργοποίηση δεν είναι διαθέσιμη προς το παρόν.

Για να ενεργοποιήσετε το μόντεμ σας, θα πρέπει να διεκπεραιωθεί πρώτα το τρέχον αίτημα ενεργοποίησης.

Εάν είστε ο κάτοχος του οχήματος, μπορείτε να εκτελέσετε FordPass Connect Reset από την οθόνη του SYNC για να καταργήσετε τυχόν προηγούμενους χρήστες, όλα τα δεδομένα τους και τις ρυθμίσεις στο όχημα.

Εάν αντιμετωπίζετε επιπλέον θέματα, επικοινωνήσετε με έναν εκπρόσωπο για περισσότερη βοήθεια.

Πρόσθετες πληροφορίες

Πώς εγκρίνω αιτήματα πρόσβασης από πρόσθετους χρήστες;
Πώς ζητώ πρόσβαση σε ένα ήδη ενεργοποιημένο όχημα;


*Η εφαρμογή FordPass είναι συμβατή με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone και διατίθεται μέσω λήψης. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις δεδομένων.

 

Η ιστοσελίδα ford.gr χρησιμοποιεί cookies και ανάλογες τεχνολογίες για τη βελτίωση της διαδικτυακής σας εμπειρίας και την εμφάνιση διαφημίσεων ειδικά για σας.

Μπορείτε, ανά πάσα στιγμή, να διαχειριστείτε τα cookies στην σελίδα των ρυθμίσεων, αλλά αυτό μπορεί να περιορίσει ή να μην επιτρέψει τη χρήση συγκεκριμένων δυνατοτήτων της ιστοσελίδας.

Παρακαλούμε, για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την πολιτική εμπιστευτικότητας και cookies.